ACTUAR
ACTUAR
A intervención urxente.
Cando temos indicios de que existe un acoso
e o alumno/a encóntrase triste, ou sente un profundo malestar, é necesario
iniciar un proceso de investigación para definir o que está a ocorrer.
1.
Protexer á vítima. Recurriremos aos protocolos
de acoso da administración educativa.
2.
Valorar a percepción que a vítima ten da
situación, indagando se se ten plantexado autolisis ou agresións de outros.
3.
Reforzar a autoestima da vítima.
4.
Colaborar en que os acosadores saiban que estes
comportamentos son moi graves e teñen
consecuencias para eles e para a vítima.
5.
Lembrar que 14 anos é idade mínima penal e eses
actos poden ser obxecto de sanción.
6.
En toda a comunidade será importante ensalzar a
figura do colaborador ou “Valente” que da a cara ou actúa para impedir que ese
comportamento continúe a producirse.
7.
Potenciar a xustiza como un valor positivo de modo que a comunidade sinta a
responsabilidade compartida. Que non hai que ser cómplice desas situacións.
Comentarios
Publicar un comentario